وکیل خانواده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در کرج❤️【سال1403】⚖️

در این مقاله قصد داریم بهترین وکیل مهریه در کرج را به شما معرفی کنیم با ما  همراه باشید. بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران، مهریه یکی از حقوق مالی زن بوده و مرد باید آن را به همسرش پرداخت کند و در این زمینه قانون پشتیبان زن خواهد بود. اگرچه حضور وکیل در پرونده های حقوقی الزامی نیست ولیکن برای جلوگیری از پیچیدگی روند اداری و قضایی این دعاوی بهتر است با بهترین وکیل مهریه مشاوره داشته باشید.

بهترین وکیل مهریه در کرج چه کسی است؟

وکیل مهریه، فردی است متعهد و مسئولیت پذیر که کلیه امور و روند پرونده مهریه موکل خود را پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای دفاع از حقوق قانونی او به کار می برد. اگرچه مطابق قانون زن می تواند هر زمان که بخواهد برای مطالبه مهریه خود اقدام کند ولیکن معمولا موضوع مهریه در زمان طلاق و همزمان با این پرونده حقوقی مطرح می شود از این رو افرادی که دارای پرونده طلاق بوده و متقاضی مطالبه مهریه هستند با فشار روحی و روانی زیادی مواجه هستند لذا بهترین وکیل مهریه در کرج باید بتواند با موکل خود همدردی کرده و راه حل های قانونی متناسب با شرایط او، در جهت احقاق حقوقش ارائه دهد.

بهترین وکیل مهریه در کرج از خصوصیات  دیگری نظیر آشنایی و تسلط بر قوانین حقوقی مهریه، اعتماد به نفس بالا، فن بیان و نفوذ کلام قوی و مهارت بالا در رسیدگی به امور مربوط به این دعاوی نیز برخوردار می باشد و این اطمینان را به موکل خود القا می کند که حقوق او پایمال نخواهد شد.

بهترین وکیل مهریه در کرج چه کسی است؟

در چه مواردی باید از بهترین وکیل مهریه کمک بگیریم؟

مطالبه مهریه موضوعی است که معمولا در زمانی که زوجین قصد جدایی و پایان دادن به زندگی مشترک خود دارند مطرح می شود و اغلب به منظور تسریع روند پرونده طلاق، مسئله مهریه با توافق زوجین و با بخشش زوجه و تقسیط در پرداخت حل و فصل می گردد. اما در مواردی نیز ممکن است مرد از پرداخت مهریه سرباز بزند که در چنین شرایطی اگرچه قانون پشتیبان زن می باشد اما پرونده با مشکلاتی مواجه می شود و زن در صورتی که نتواند مراحل قانونی را به درستی طی کند حقوق او پایمال خواهد شد.

کمک گرفتن از بهترین وکیل مهریه در کرج به تسریع و تسهیل در روند پرونده کمک می کند و مانع از زیان های مالی علیه موکل خواهد شد. از سوی دیگر نظام اداری و سیستم قضایی از پیچیدگی زیادی برخوردار بوده و پیگیری یک موضوع حقوقی در آن برای افرادی که با قوانین آشنایی دارند کار دشواری است و با حضور یک وکیل باتجربه و مسلط بر قوانین و تبصره های مهریه می توان تصمیمات درستی را اتخاذ کرد.

برخی از ویژگی های بهترین وکیل:

⭐سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️تخصص:ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی، حقوقی
📝خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️میزان موفقیت:%90 موفقیت پرونده ها
💰هزینه وکیل:بر اساس سختی پرونده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در کرج را بشناسید!

آیا در طلاق توافقی مهریه به زوجه تعلق می گیرد؟

طلاق توافقی همانطور که از نامش نیز پیدا است نوعی از طلاق است که زوجین برای خاتمه دادن به زندگی مشترک خود با هم به توافق می رسند و لازم است در این زمینه در مورد تمام مسائل از قبیل حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و غیره توافقنامه ای را تنظیم و به دادگاه ارائه دهند.

حال با توجه به بیان بهترین وکیل مهریه در کرج  در پاسخ به این سوال که آیا در طلاق توافقی مهریه به زن تعلق می گیرد؟ می توان گفت که مهریه یکی از حقوق مالی زن بوده و بعد از جاری شدن عقد میان زوجین، مرد موظف است که آن را تمام و کمال به زن پرداخت کند لذا نوع طلاق هیچگونه ارتباطی به موضوع مهریه ندارد و زن حتی در دوران عقد و یا زندگی زناشویی می تواند مهر خود را از مرد طلب کند.

آیا در طلاق توافقی مهریه به زوجه تعلق می گیرد؟

حق الزحمه بهترین وکیل مهریه در کرج چقدر است؟

حق الوکاله وکیل مهریه در وهله اول بر اساس توافق میان طرفین تعیین می گردد و بر اساس نرخ های رایج و قانونی که در این زمینه وجود دارد تصمیم گیری می شود. در حالت کلی حق الوکاله بهترین وکیل مهریه در کرج درصدی از مهریه می باشد که برخی از وکلا آن را در طی دو قسط (نیمی از آن در زمان عقد قرارداد و نیم دیگر در پایان آن) و برخی دیگر نیز کل مبلغ حق الوکاله را در همان ابتدای شروع پرونده از موکل دریافت می کنند.

همانطور که پیشتر نیز گفتیم وکیل و موکل در اغلب موارد در این زمینه با هم به توافق می رسند و اگر این توافق با نرخ قانونی مغایرت داشته باشد در هر صورت اولویت پرداخت با آنچه که در قرارداد ثبت شده خواهد بود. قابل ذکر است که مبلغ حق الوکاله برای همه وکلای مهریه یکسان نبوده و لازم است که قبل از امضای قرارداد در این زمینه مشورت کرده و با آگاهی تصمیم گیری کنید تا متحمل زیان نشوید.

کلام آخر

پرونده های مهریه از این نظر که دارای ارزش مالی است حائز اهمیت می باشد و جزو دعاوی مالی در دادگاه محسوب می شوند. لذا در رسیدگی به آن ها به منظور جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان توصیه بر این است از بهترین وکیل مهریه در کرج که دارای دانش و تجربه کافی در این پرونده ها است کمک بگیرید.

در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد از طریق سایت وکیل تو با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

رقیه فتاحی

سلام رقیه فتاحی هستم، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر. از سال 1398 تولید محتوا و نویسندگی تحت وب را شروع کردم و در حال حاضر نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. هدف من تولید محتوای یونیک و موثر برای سایت وکیل تو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا