وکیل خانواده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در شیراز ✅【سال1403】⚖️

در این مقاله قصد داریم بهترین وکیل مهریه در شیراز را به شما معرفی کنیم با ما  همراه باشید. مهریه به مقدار مالی گفته می شود که در زمان ازدواج تعیین شده و در سند ازدواج نیز به صورت دقیق و واضح  ذکر می گردد. مرد پس از امضای این سند  متعهد می شود که مهریه تعیین شده برای همسر را به صورت تمام و کمال به او پرداخت کند. برای مطالبه مهریه هیچگونه شرایطی در قانون تعیین نشده و حتی بدون نیاز به طلاق، زن می تواند مهر خود را از مرد طلب کند و در صورت عدم پرداخت از سوی مرد از طریق قانون اقدام نماید که برای این منظور بهتر است با وکیل مهریه مشاوره داشته باشد.

بهترین وکیل مهریه در شیراز چه کسی است؟

وکیل مهریه فردی است که در حوزه دعاوی خانواده فعالیت می کند و در بررسی پرونده های مهریه سوابق درخشانی را کسب نموده است. بهترین وکیل مهریه در شیراز به تمامی قوانین جدید در حوزه طلاق و مهریه واقف می باشد و تمامی مسائل حقوقی و قضایی در ارتباط با این پرونده حقوقی را به راحتی شناسایی و حل و فصل می کند.

وکیل مهریه از همان ابتدای طرح دعوا به موکل کمک می کند تا در زمانی کوتاه و در مسیر صحیح قانونی روند دریافت مهریه را پشت سر بگذارد و با تجربه ای که در طی سالیان وکالت خود در این حوزه کسب نموده مانع از هرگونه زیان مالی برای موکل از طریق فرار از پرداخت دین از جانب مرد می شود و اقدامات لازم را در زمان مناسب و به موقع انجام می دهد.

بهترین وکیل مهریه در شیراز چه کسی است؟

آیا برای مطالبه مهریه حضور وکیل مهریه الزامی است؟

قوانین مربوط به مطالبه مهریه با توجه به شرایط جامعه به صورت مداوم در حال تغییر است. از این رو بهتر است قبل از هرگونه اقدامی جهت مطالبه مهریه حتما با بهترین وکیل مهریه در شیراز مشورت کنید. البته با توجه به این که پرونده های مهریه جزو دعاوی حقوقی محسوب می شوند حضور وکیل در این حوزه الزامی نبوده و زن به تنهایی می تواند برای دریافت مهریه از طریق مراجع قضایی اقدام کند اما با این حال زمان زیادی را باید برای پیگیری این پرونده اختصاص دهد لذا برای تسریع در روند پرونده و همچنین صرفه جویی در هزینه های اضافی حضور بهترین وکیل مهریه در شیراز می تواند تاثیرگذار باشد.

به دلیل این که اکثریت زنان با قوانین مهریه آشنایی ندارند و  برای رسیدگی این پرونده ها اطلاع از این قوانین الزامی می باشد، لذا توصیه بر این است که حتما برای انجام مراحل دریافت مهریه از مشاوره و راهنمایی های وکیل مهریه باتجربه استفاده کنید.

برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل عبارتند از:

⭐ سطح وکیل:وکیل پایه یک دادگستری
⚖️ تخصص:حقوقی، ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی
❤️ خدمات:مشاوره رایگان + پیگیری پرونده
✔️ میزان موفقیت:%90 موفقیت در پرونده ها
💰 هزینه وکیل:متناسب با سختی پرونده

10 تا از بهترین وکیل مهریه در شیراز را بشناسید!

معیارهای انتخاب بهترین وکیل مهریه در شیراز

برای دستیابی به نتیجه دلخواه در رسیدگی به پرونده های مطالبه مهریه لازم است که حتما در انتخاب وکیل مهریه متخصص و باتجربه نهایت دقت لازم را به خرج دهید.

از مهم ترین عوامل در انتخاب بهترین وکیل مهریه در شیراز دانش، مهارت و سابقه او است که برای تحقیق در این زمینه می توانید  به سایت اختصاصی وکیل مورد نظر مراجعه کرده و مدارک و رزومه کاری او را مطالعه کنید.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، فضای مجازی عرصه ای گسترده برای تبلیغات محسوب می شود و شما تنها با جستجو در این فضا می توانید لیستی از وکلای حرفه ای مهریه را تهیه کنید و در مورد هرکدام از آنان برای پیدا کردن بهترین وکیل مهریه در شیراز به صورت جداگانه تحقیق کنید. البته ذکر این نکته نیز لازم است که حتما در این حوزه ملاک های اساسی و مهم مانند تخصص و دانش حقوقی را به عنوان معیاری برای انتخاب وکیل در نظر داشته باشید و فریب تبلیغات را نخورید.

بهتر است قبل از انتخاب وکیل متخصص مهریه با یک فرد آگاه مشورت کنید و یا به کانون وکلای دادگستری مراجعه کرده و لیستی از وکلایی که در حوزه پرونده های طلاق و مهریه فعالیت دارند را تهیه کرده و برای انتخاب با آنان یک جلسه مشاوره داشته باشید.

معیارهای انتخاب بهترین وکیل مهریه در شیراز

راه های توقیف اموال بابت مهریه توسط وکیل

در صورتی که زوج از پرداخت مهریه خودداری کند، زوجه می تواند با کمک بهترین وکیل مهریه در شیراز برای توقیف اموال و دارایی های زوج اقدام نماید. در صورت صدور دستور توقیف اموال توسط دادگاه حتی حقوق ماهیانه زوج که از سازمان های دولتی و یا خصوصی دریافت می کند؛ نیز تا زمان تعیین تکلیف مهریه توقیف می شود و در صورتی که زوج متاهل باشد یک چهارم حقوق و اگر نه تا زمانی که همسر اختیار کند یک سوم حقوق او برای مهریه زن توقیف می گردد.

اگر مرد برای فرار از پرداخت دین اموال خود را به نام دیگری انتقال داده باشد زن می تواند  درخواست صدور قرار تامین را در دادگاه مطرح نموده و تا زمان تعیین تکلیف و صدور حکم توسط دادگاه مال مذکور توقیف می شود و در صورتی که همچنان مرد برای تامین و پرداخت مهریه اقدام نکند دادگاه دستور پرداخت مهریه از مال مذکور را صادر می کند.

اگر مرد برای پرداخت مهریه درخواست اعسار نماید دادگاه بعد از انجام بررسی های لازم در صورتی که مرد استطاعت مالی نداشته باشد اعسار او را می پذیرد در غیر این صورت مرد مکلف است که کل مهریه را به صورت یکجا پرداخت کند.

کلام آخر

بهترین وکیل مهریه در شیراز به تمامی جزئیات دعاوی خانواده تسلط دارد و از جدیدترین قوانین مطالبه مهریه مطلع می باشد و در کمترین زمان می تواند اقدامات قانونی لازم برای دریافت نتیجه موفق و دلخواه موکل را انجام داده و پرونده را به نفع او به پایان برساند. لذا قبل از هرگونه اقدام برای طرح دادخواست مطالبه مهریه با وکیل متخصص در این حوزه مشورت نمایید تا بتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد از طریق سایت وکیل تو با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

رقیه فتاحی

سلام رقیه فتاحی هستم، فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر. از سال 1398 تولید محتوا و نویسندگی تحت وب را شروع کردم و در حال حاضر نویسنده مسائل حقوقی تحت وب هستم. هدف من تولید محتوای یونیک و موثر برای سایت وکیل تو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا